ACTUALITZACIÓ - OBERTURA PISCINES MUNICIPALS

23/06/2020

ACTUALITZACIÓ - OBERTURA PISCINES MUNICIPALS

L’ajuntament del Pinell de Brai comunica que el dissabte 27 de juny s'obriran les piscines municipals. El dia d’obertura, degut a la codiv-19, no serà gratuït per tal de poder controlar l'aforament.

A continuació es presenten les mesures de seguretat i higiene i les tarifes d'aquest any.

ADJUNTEM A CONTINUACIÓ UN DOCUMENT DE PREGUNTES FREQUENTS PER TAL DE RESOLDRE ELS POSSIBLES DUBTES QUE POGUEU TENIR:

Preguntes sobre les restriccions a les instal·lacions de les piscines municipals

1. Com adquirir el tiquets i abonaments?

Com tots els anys. S’haurà de fer el pagament a les oficines del BBVA i s’haurà de portar el justificant a les oficines de l’ajuntament, on s’entregarà l’abonament o els tiquets. El número de compte per fer l’ingrés és el ES81 0182 5634 1002 0151 4656.

1. Cal demanar cita prèvia?

No, en el cas que es sobrepassi l’aforament permès s’establiran franges horàries. Sempre que sigui possible, intenteu no anar en franges horàries de més concurrència.

1. Quan s’obriran les piscines?

El 27 de juny. El primer dia no serà gratuït, per evitar aglomeracions de gent.

1. En quin horari restaran obertes al públic?

De 11h a 14:30 i de 15h a 20h. De 14:30 a 15h es realitzarà la desinfecció.

1. Quin és l’aforament permès?

El 75%, 127 persones.

1. Que passarà si l’aforament de la piscina està al 75%?

Tindran prevalença els usuaris que hagin adquirit l’abonament.

1. Poden fer ús de les instal·lacions els visitants de fora poble?

Sí, les instal·lacions públiques són per tothom.

1. S’haurà de mantenir la distància de seguretat?

Sí, 1,5 metres dintre l’aigua i 2 metres al solàrium. Els membres d’una mateixa unitat familiar no hauran de mantenir la distància. Si no es pot mantenir la distància caldrà fer ús de la mascareta.

1. Es poden utilitzar els vestuaris?

No, solament els lavabos.

1. Les dutxes de la piscina es podran utilitzar?

Sí, és obligatori dutxar-se abans d’entrar a l’aigua.

1. Es pot beure i menjar dins el recinte?

Per beure i menjar s’haurà d’anar a la zona de bar. A la zona del solàrium solament es podrà beure aigua.

1. Es podran fer servir xancletes dins el recinte de la piscina?

Sí, si són d’ús exclusiu. Les xancletes del carrer no es podran deixar a l’entrada, cadascú haurà de guardar-se-les a la seva bossa.

1. Es poden portar joguines, flotadors...?

Sí, però cadascú s’ha de fer responsable del seu material i no compartir-lo amb els altres usuaris.

1. Qui vigilarà el compliment de les mesures de seguretat?

El socorrista. En tot moment s’han de seguir les instruccions donades i respectar-les.

Altres consideracions a tenir en compte:

● A la piscina infantil, en cas que hi hagin molts usuaris, caldrà apel·lar al sentit de la responsabilitat i fer torns per tal que tots els usuaris es puguin banyar. L’aforament de la piscina petita és de 25 usuaris, en cas de superar la ràtio permesa tindran prevalença els infants davant els adults. Els infants que necessitin l’acompanyament d’un adult podran banyar-se al mateix temps. Els menors que es banyin sols hauran d’estar supervisats, en tot moment, per un adult responsable.

● Els infants de 0 - 3 anys han de portar bolquers aquàtics.

● L’incompliment de la normativa implicarà mesures correctives immediates per part del personal autoritzat. Això pot incloure l’aplicació del Protocol d’expulsions i/o mesures disciplinàries del complex lúdic-esportiu de les Piscines Municipals

Documents associats:

Menú principal