Aplicació de mesures davant el COVID-19

13/03/2020

Aplicació de mesures davant el COVID-19

L’Ajuntament del Pinell de Brai, davant de les últimes informacions respecte al COVID-19, vol transmetre a tota la població un missatge de tranquil·litat. Així mateix, es fa ressò de les directrius que el Govern de l'Estat i de la Generalitat han fet públiques.

Us comuniquem que l’Ajuntament del Pinell de Brai, seguint les instruccions del Departament de Salut i del Departament d’Interior, i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar, a partir del dia 13 de març de 2020 i fins a nova ordre, l’Escola Bressol municipal, i suspendre les activitats que realitzen les associacions o altres entitats o particulars, amb l’objectiu de complir amb les directrius establertes.

Seguirem prestant atenció a les instruccions del Departament de Salut i del Departament d’Interior i a l’evolució de la situació.

Se seguirà informant de qualsevol novetat al respecte i de qualsevol nova mesura que s'hagués de prendre i es demana a tota la població la màxima col·laboració en l’aplicació de les indicacions preventives establertes.

També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus.

El Pinell de Brai, 12 de març de 2020