Comença un nou curs a la Llar d'Infants els Tracalets

04/09/2020

Comença un nou curs a la Llar d'Infants els Tracalets

La situació atípica que ens ha tocat viure els últims mesos ha generat moltes incerteses i dubtes sobre el nou curs escolar, i les llars d'infants no en són l'excepció.

L'Ajuntament, la direcció, les educadores i els pares i mares dels infants han aprovat un pla de reobertura de la llar per poder començar un nou curs i seguir donant aquest servei tan indispensable al Pinell.

El Pla de reobertura de la llar d'infants és un document que contempla totes les mesures d'organització i seguretat per poder garantir un servei segur, tant per als xiquets i xiquetes que hi van cada dia com per a les dues educadores que se n'encarreguen.

Abans de l'inici del curs, es va mantindre una reunió informativa amb totes les famílies i les educadores mantenen contacte constant amb elles per facilitar l'aplicació de les noves mesures dictades.

Actualment, ja fa una setmana que es presta el servei amb normalitat, amb petits canvis, com per exemple l'habilitació de dues aules diferents per organitzar els infants en grups estables, de manera que s'estan en aules que comparteixen sempre amb el mateix grup i la mateixa mestra. També s'apliquen mesures de control, com la presa de temperatura de les persones que entren a la llar i la desinfecció de tots els espais.

S'espera un curs diferent, però amb la prioritat per part de l'Ajuntament de poder oferir aquest servei amb garanties i plena seguretat.