comunicat de l'Ajuntament del Pinell de Brai

04/08/2020

comunicat de l'Ajuntament del Pinell de Brai

L'Ajuntament, la Comissió de Festes i diverses entitats del poble havíem preparat actes durant tot el mes d'agost: dos nits de cinema a la fresca, havaneres, concerts, presentació d'un llibre local, l'exposició fotogràfica de Festes... Crèiem necessari poder oferir alternatives a la festa major on poguéssim garantir la seguretat.

L'equip de Govern, atesa la situació extraordinària que vivim davant la pandèmia del Covid-19 i veient les últimes informacions de Salut pel que fa a l'evolució de la mateixa a les Terres de l'Ebre, hem pres la decisió de suspendre tots els actes alternatius previstos.

Una decisió difícil, presa des de la màxima responsabilitat, i pensant en l'objectiu de preservar la salut de tothom.

Agraïm la vostra comprensió i esperem poder gaudir al més prompte possible de les activitats artístiques i culturals que s'havien planificat. També agraïm als establiments que havien planejat actes per celebrar la Festa Major que els haiguen posposat, i el treball de coordinació que hem pogut fer amb tots ells.

Esperem que l'any que ve puguem celebrar la Festa Major 2021 plenament i com el poble del Pinell es mereix.