Desplegament de fibra òptica al Pinell de Brai

18/09/2019

Desplegament de fibra òptica al Pinell de Brai

L’Ajuntament de Pinell de Brai i l'empresa XEIC hem arribat a l’acord pel qual iniciarem el desplegament d’una xarxa de Fibra Òptica al nucli urbà del municipi. El proper dia 25 l'Ajuntament aprovarà el pla de desplegament de la fibra òptica i durant els pròxim mes els operaris de XEIC estaran treballant en el desplegament dels equips informàtics i el cablejat pels carrers de Pinell de Brai.

L’objectiu és tenir tot el municipi cablejat i connectat per navegar a 100 Mb simètrics des de les seves llars i empreses en un parell de mesos.

Aquest dijous 19 de setembre a les 19.30h a la sala Polivalent es farà la presentació del projecte, i ens agradaria que vinguesseu perquè el conegueu de primera mà.

L'ajuntament del Pinell creiem que fer aquest desplegament amb col·laboració amb empreses del territor contribueix a un model socioeconòmic sostenible i genera oportunitats a les nostrs comarques, a les Terres de l'Ebre. En aquest cas, l'empresa XEIC ja disposa de xarxes de fibra òptica a Móra d’Ebre, Móra la Nova, Riba-roja d’Ebre, Capçanes, Falset, Masroig, Els Guiamets, La Serra d’Almos, Margalef, Rasquera, La Galera, La Sénia, Vinebre i Flix, superant la xifra de 4.000 clients atesos.

XEIC (Xarxes de l’Ebre Internet i Comunicacions, S.L.) és una operadora de telecomunicacions de proximitat amb l’objectiu de portar a la Ribera d’Ebre, al Priorat, a la
Terra Alta i al Montsià les mateixes connexions i serveis que ja estan gaudint a les grans ciutats.

Menú principal