Inicia el termini per a la recollida de queixes dels veïns i veïnes sobre l'actual horari d'atenció del consultori local i la reorganització de l’atenció primària que ha fet el departament de Salut

07/09/2020

Avui dilluns dia 7 de setembre, l’Ajuntament del Pinell inicia el termini per a la recollida de queixes dels veïns i veïnes sobre l'actual horari d'atenció del consultori local i la reorganització de l’atenció primària que ha fet el departament de Salut.

Molts dels usuaris/es del consultori local s’han dirigit al consistori per traslladar el seu malestar envers la situació actual, i l’Ajuntament s’ha compromès a recollir estes sensibilitats i fer-les arribar al Departament de Salut, així com portar-ho al Síndic de Greuges, amb l’objectiu de reclamar la recuperació total dels serveis del consultori local.

Des d’avui i fins a final de mes, es recolliran les queixes, i es podrà fer de forma telematica o presencial. En cas de fer-ho telemàticament caldrà aportar la petició signada, ja sigue amb certificat digital, o amb un document escanejat. Si es fa presencialment, caldrà adreçar-se a les oficines municipals. Al document d’instància s’haurà d’afegir la queixa de cada usuari i les seues dades personals.

Adjuntem a continuació el formulari d’instància per trametre les queixes. Per a qualsevol dubte o consulta, podeu contactar al 977426231 o al correu electrònic alc.pinelldebrai@altanet.org