Mesures prevenció - Escola César Martinell

27/10/2020

Mesures prevenció - Escola César Martinell

A partir d'avui inicia un confinament de la majoria d'alumnes d'educació primaria de l'Escola César Martinell: estarà confinat part de cicle inicial, i tot el cicle mitja i superior. L'escola mantindrà el funcionament habitual amb els cursos de parvulari.

Es demana a pares, mares i alumnes màxima responsabilitat i precaució davant la situació actual.

Recordem la importància del compliment de mesures: rentat de mans, mascareta i distància i enviem un missatge d'ànim a tots els xiquets i xiquetes del poble que hauran d'estar a casa els propers dies.

La Regió Sanitària Terres de l'Ebre del Servei Català de la Salut ahir va confirmar 258 contagis de la Covid -19 a les Terres de l'Ebre, fet que impossibilita donar dades per comarca i per municipis. La situació és delicada per la magnitud de contagiats.

Es demana a tota la població que extremi totes les precaucions per contenir la propagació d'infeccions causades pel SARS-CoV-2 i faci cas de les recomanacions sanitàries. Es demana que s'extremin les mesures de protecció, l'ús de mascareta, higiene de mans, distància social i molt important ventilació dels espais tancats.

Cuideu-vos, cuidem-nos!