Nou aparcament al C. Alt, nucli antic

07/10/2020

Nou aparcament al C. Alt, nucli antic

L’Ajuntament ha condicionat un espai al carrer Alt destinat a aparcament municipal. Est nou espai està pensat amb una doble finalitat: facilitar places d’aparcament especialment destinat al veïnat del raval de Tortosa i deixar els carrers del barri lliures per a la circulació, càrrega i descàrrega, i sobretot perquè les persones puguen fer ús de l’espai públic de manera segura i tranquil·la.

El nou aparcament compta amb capacitat per a 8 – 10 vehicles, i ja està disponible per a fer-ne ús. És per això que queda

Voldríem aprofitar esta carta també per agrair públicament a la propietària del solar destinat a aparcament el fet d’haver cedit a favor del municipi el dret d’ús dels terrenys, ja que la seua col·laboració ha sigut imprescindible per solucionar el problema de congestió de vehicles que pateix el raval de Tortosa.

Desitgem que el nou espai que posem en marxa servixque perquè les persones puguem gaudir dels espais públics amb tranquil·litat i seguretat, i sobretot per fer més amable la vida al  barri i al poble.