Primers passos pel condicionament del centre dia del Pinell de Brai

22/03/2021

Primers passos pel condicionament del centre dia del Pinell de Brai

El passat dijous dia 18 de març, l'equip de govern de l'Ajuntament del Pinell va rebre la visita del Sr. Màrius Pont, Director dels Serveis Territorials del Departament de Treball, Afers socials i Famílies.

En aquesta trobada es va fer anàlisi per part dels tècnics del departament i l'arquitecte municipal de les obres d'adequació bàsiques, que necessita l'edifici de la Pianola, per a poder convertir-se en servei de Centre de Dia del Pinell.

Des de l'Ajuntament es faran unes primeres inversions per import de 14.000 euros durant aquest any 2021.

La visita dels representants del Departament de Treball, Afers socials i Famílies també va permetre valorar els diferents sistemes de gestió dels centres de dia. Per part de l'Ajuntament es va transmetre la necessitat de l'obertura de noves places públiques per part de la Generalitat, per a que l'atenció i les cures a la gent gran siguen un dret garantit.

A la visita també ens va acompanyar el president de l'associació de jubilats i pensionistes del Pinell, entitat que dinamitza i organitza activitats per la gent gran. L'alcaldessa Eva Amposta, la regidora de Benestar Magda Serres i el regidor d'urbanisme Ricard Vallespí, així com l'arquitecte tècnic municipal, van assistir-hi per part del consistori.

El Pinell de Brai, divendres 19 de març de 2021