S'aprova el projecte de remodelació de les piscines municipals

12/02/2020

S'aprova el projecte de remodelació de les piscines municipals

Amb sessió ordinaria de junta de govern del dia 11 de febrer de 2020, l'ajuntament aprova l'expedient de contractació d'arranjament de les piscines municipals amb pressupost base de licitació de 140.548,75 €

---------------------

L’objectiu principal és el d’arranjar els vasos i les seves instal·lacions, , i reduir les despeses de manteniment

El criteri bàsic de la intervenció, es basa en arranjar els vasos existents ,per tal de dotar de els requisits mínims de seguretat , alhora que renovar una part de les instal∙lacions i equipament, donant compliment a la normativa vigent.

Es substituirà el sistema existent de impulsió i retorn, ampliant la capacitat del vas d´expansió, i projectant, aprofitant l´elevació de la solera, el de disposar de les impulsions per el terra, millorant el sistema de filtratge de la piscina.

En el vas principal es redueix el volum d’aigua per així reduir costos de manteniment, reparació i/o renovació. El vas de compensació es situarà soterrat en el lloc on ara s´hi ubiquen les bombes.

Les obres es poden agrupar en dos àmbits o subzones, les quals es descriuen a continuació:
1 Actuacions en la piscina principal i de clapoteig
2 Actuacions en el solàrium: tanca, pavimentació

---------------------

Per part de la unitat gestora s'ha posat de manifest la necessitat d'iniciar els tràmits corresponents per procedir a la contractació de l'arranjament de les piscines municipals atès el mal estat d'aquestes i la insuficiència de mitjans propis per dur a terme les obres.

Per part d'alcaldia s'acorda iniciar l'expedient de contractació motivant la necessitat del contracte.

S'han incorporat a l'expedient el Plec de clàusules administratives particulars redactat per la Secretaria d'aquest Ajuntament i el Plec de prescripcions tècniques redactat pels Serveis tècnics de l'Ajuntament, els quals han de regirse la present contractació.

Consta el certificat d'existència de crèdit adequat i suficient per fer front a les necessitats del present contracte amb càrrec a l'aplicació pressupostària 2020- 342-632000 del pressupost de despeses de la Corporació.